Warunki reklamacji
Niniejsza procedura reklamacyjna została przygotowana zgodnie z przepisami ustawy nr 89/2012 Dz. Towary konsumpcyjne (zwane dalej „towarami”), w stosunku do których w okresie gwarancyjnym wykonywane są uprawnienia kupującego z tytułu odpowiedzialności za wady (zwane dalej „reklamacjami”).
Procedura reklamacyjna dotyczy reklamacji wad towaru, które są w okresie gwarancyjnym. Sprzedającym jest firma Trade Flow s.r.o., z siedzibą pod adresem náměstí Hraničářů 543, 541 01 Trutnov, ID: 10827234, zarejestrowana w rejestrze handlowym pod sp. z o.o. pieczęć C 47620 zarejestrowana w Sądzie Okręgowym w Hradcu Králové, prowadzącym sklep internetowy
www.e-flow.cz.
Kupującym naszego sklepu internetowego jest kupujący. Sprzedający przyjmie reklamację w jego siedzibie - magazynie handlowym w Trutnovie.
Przed wysłaniem jakiejkolwiek przesyłki na adres naszego biura (magazyn sprzedaży, adres podany jest w zakładce KONTAKT) należy zawsze wcześniej uzgodnić kolejny zabieg. Przed wysłaniem przesyłki na adres magazynu sprzedaży najlepiej poinformować nas o tym mailowo. W przeciwnym razie przesyłka nie zostanie przyjęta i zostanie zwrócona przewoźnikowi.
Kupującemu zaleca się sprawdzenie stanu przesyłki (uszkodzenia) w momencie odebrania przesyłki od przewoźnika. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli w ten sposób przejmuje uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest spisanie szkody w protokole zdawczo-odbiorczym przewoźnika. Późniejsza reklamacja w tym zakresie nie będzie uwzględniana.
Sprzedający jest uprawniony do odmowy przyjęcia Towaru do reklamacji, jeżeli Towar jest zanieczyszczony lub jego elementy są zanieczyszczone.