Warunki reklamacji

Niniejsza procedura reklamacyjna została przygotowana zgodnie z przepisami ustawy nr 89/2012 Dz. Towary konsumpcyjne (zwane dalej „towarami”), w stosunku do których w okresie gwarancyjnym wykonywane są uprawnienia kupującego z tytułu odpowiedzialności za wady (zwane dalej „reklamacjami”).

Procedura reklamacyjna dotyczy reklamacji wad towaru, które są w okresie gwarancyjnym. Sprzedającym jest firma Trade Flow s.r.o., z siedzibą pod adresem náměstí Hraničářů 543, 541 01 Trutnov, ID: 10827234, zarejestrowana w rejestrze handlowym pod sp. z o.o. pieczęć C 47620 zarejestrowana w Sądzie Okręgowym w Hradcu Králové, prowadzącym sklep internetowy
www.e-flow.cz.

Kupującym naszego sklepu internetowego jest kupujący. Sprzedający przyjmie reklamację w jego siedzibie - magazynie handlowym w Trutnovie.

Przed wysłaniem jakiejkolwiek przesyłki na adres naszego biura (magazyn sprzedaży, adres podany jest w zakładce KONTAKT) należy zawsze wcześniej uzgodnić kolejny zabieg. Przed wysłaniem przesyłki na adres magazynu sprzedaży najlepiej poinformować nas o tym mailowo. W przeciwnym razie przesyłka nie zostanie przyjęta i zostanie zwrócona przewoźnikowi.

Kupującemu zaleca się sprawdzenie stanu przesyłki (uszkodzenia) w momencie odebrania przesyłki od przewoźnika. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli w ten sposób przejmuje uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest spisanie szkody w protokole zdawczo-odbiorczym przewoźnika. Późniejsza reklamacja w tym zakresie nie będzie uwzględniana.

Sprzedający jest uprawniony do odmowy przyjęcia Towaru do reklamacji, jeżeli Towar jest zanieczyszczony lub jego elementy są zanieczyszczone.

Ten sklep internetowy przechowuje pliki cookie, które pomagają mu prawidłowo funkcjonować. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystko